Reklamlar

Pandispanya Tarifi

Tarif Puanı
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız
24 oy verildi
3,83 puan
Loading...
FavoriteLoadingDeftere Ekle

181 kişinin defterinde

Pandispanya Tarifi
21 Mayıs 2016 55369 defa okundu 109 yorum

Reklamlar

Pandispanya Tarifi Malzemeler


  • 4 tane Yumurta
  • 1 Su bardağı Şeker
  • 1 Su Bardağı Un
  • 1 Paket vanilya
  • 1 Paket Hamur Kabartma Tozu
  • 3 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
  • 3 Yemek kaşığı kaynar su
Reklamlar

Pandispanya Tarifi Nasıl Yapılır


  • Kekimizi hazırlarken öncelikle 4 adet yumurtanın beyazını ve sarısını ayrı kaplara ayırıyoruz.
  • Yumurta beyazını koyduğunuz kabın içerisine göz kararı şekerin yarını katıyoruz ve Mikser yardımıyla iyice karıştırıyorsunuz.
  • Yumurta sarılarının üzerine de kalan şekeri katıp yine mikser yardımıyla iyice karıştırıyorsunuz, sıvı yağı, ve üzerine 3 kaşık kaynar su ilave edip mikser ile iyice çırpın.
  • Un, Vanilya ve kabartma tozunu eleyerek katıp iyice çırpın.
  • Daha sonra yumurtanın beyazıyla hazırladığımız malzemeyi de ekleyip bir kepçe yardımıyla güzelce karıştırın.
  • Tereyağ ile yağladığımız tepsinin içerisine 1 tatlı kaşığı un serpiyoruz. Elinizle unu iyice yayın. Artan unu tepsiden dökün.
  • Hamurunuzu tepsiye döküp güzelce yayın.
  • Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 20 - 25 dk. pişiriniz.
loading...

Pandispanya Tarifi videosu:



Yorumlar

  • İsminiz neşe 24 Ekim 2016 - 10:49

    Ilk günden beri oktay ustanın tariflerini yapıyorum bugüne kadar bozulan tutmayan hiç olmadı misafirlerimde çok beğeniyor tarifi bire bir uygulayinca sorun cikmiyor

  • 1 bardak unla kek hamuru mu yapılır ya, geçin bu işleri. Yumurta mı yedireceksiniz millete? Cahil cahil tarifler koyuyorsunuz

  • Kek once kabardl sonra biraz sondu neden boyle oldu bukiki kulana bilirmiyim lutfen yardlmcl olun

  • Vallahi tarifi aynen uygulayınca mükemmel bi sonuç aldım hiçte sönmedi teşekkürler tarif için hep bunu kullanacağım herkese tabvsiye ederim

  • İnsanlar nesinş beğenmemiş anlamaıdm ben sürekli bu tarifi yapıyorum hayatımda yaptığım en güzle pandşspanya tarifi.mikserim olmamasına rağmen harika kabarıyor. Bence beğenmeyenler tarifi yapmayı becerememiş.

  • ya ben cok kotu bisey yaptim tarifi okumadan yaptigim icin yumurtanin beyazini ve sarisini ayirmadim. umarim cok kotu olmaz. :(

  • Ben iki katınu yaptım hamuru zaten pürüzsüzdü pişincede muhteşem oldu .ben pasta yaptım ıslatıp

  • Bence yapamayan arkadaşlar biraz da kendinizde kusur arayın.tarifi bire bir yaptığınızda gayet de iyi tutuyor.Yalandan olmadı diyerek kimseye suç atmayın.Başarılı bir adam.kıskanmayın.Teşekkürler Oktay ustacım.

  • bu tatlıyı yaparken arsına ne koyulacak isdedigimiz birşey mi katacagız? bilen varsa mesaj gonderebilirmi?

  • Ben hep bu tarifi yapıyorum gerçekten çok güzel oluyor çokta güzel kabarıyor. Oktay ustam tarifinize sağlık…

  • Nirşen Topal 19 Ocak 2016 - 22:58

    Tarif mükemmel çok teşekkürler birebir aynı ölçüde sonuç mükemmel oldu

  • bence 8 yumurta degildir çünkü çok fazla bu tarifi deniyecem bakalım nasıl olcak

  • Gerçekten çok güzel oldu yaş pastam.Tarifi birebir uyguladim. Hatta benim kelepceli kalibimda yok.Teflon tepsiye yapttim.Harika oldu pandispanyamm.Teşekür ederim Oktay beyy. :))

  • ben yaptim icine ekstradan kabartma tozu ekledim ve sivi yag koymadim yumusacik oldu tavsiye ederim :)

  • Ya yorum yapanlar kafanıza iyi mi?Oktay usta 4 yumurta diyor siz 8 diyorsunuz.4 yumurtanın beyazıyla sayısını ayrı ayrı çırpıyoruz diyor.

  • Oktay ustanın tariflerini gözü kapalı yapabilirim. kimse kotulemesin. güzel olmadiysa o sizin beceriksizliginiz. adam marka.

  • Süper oldu ben üstelik hatalı yaptığım halde taştı pandispanyam maşallah

  • S.a ben malzemeleri büyük tepsim için biraz arttırarak yaptım super oldu bu performansı ben bile beklemiyodm :) teşekkürler

  • Ben 10yasindayim kuzenim 12birlikte bundan yaptik ama tepsi firinda yana kaydigi için bir tarafi olmamis bizde kurabiye kalibiyla yaptik uzeeine krem şanti koyduk meyve koyduk cok guzel oldu. Patlaşmak istedim.

  • zaten oktay usta çok güzel tarifler yapar bir kaç kere yine tarifini alıp kuralına göre yapmıştım ve çok güzel olmuştu oktay ustanın tarifleri MUHTEŞEM…

  • Bu tarifle muzlu yas pasta yaptim mado yaninda halt yemis harika oldu mutlaka deneyin hep merak etmisimdir yas pastalarin keki nasil boyle guzel diye sonunda bende yaptim

  • Guzel oldu arkadaslar tavsiye ederim amaa(firinda cok gzl kabarmis görünüyo ama icini cekmiyo o yuzden firinin ayarini kisip icinin cekmesini beklemeniz gerek) ve icini cekip cekmedigini bir kurdan yardimiyla kontrol edebilirsiniz

  • Ben yumurtanın beyaznı cok cırpıyorum kabı ters tutunca dokulmuyorsa yumurtada kokmaz

  • Acaba hamur kubartma tozuyla kabartma tozu aynı weymı

    Ben ıyı turkce bılmemde

  • Ben yaptum cok guzel du ya keserkn ellerimi yiyecektim snki cok super oktay usta seni cok seviyoruzzz tesekkurlerr yaaaa

  • benim anlamadım şu tarifte 170 derece diyo kadın galba 150 de yapın içi cığ kalıyo diyo sen daha az ısıt diyon eeeeeeee:)

  • Hüseyin Değnek 28 Şubat 2015 - 11:30

    Tarif güzel ama illaki yumartanın akıyla sarısını ayrı cırpmanıza gerek yok bırlıktede cırpabılırsınız

  • esin pehlivan akçay 01 Şubat 2015 - 21:18

    tarifi uyguladım,harika sonuç aldım!!!!herkes çekinmeden uygulayabilir!!!yorumcuların önerilerinide hesaba katarak hamura biraz limon rendesi ekledim ve 150 derecede yarım saat pişirdim(turbo fırında).

  • Çok teşekkür ederim .Bu tarif çok işime yaricak.Pişirdiğimde çok güzel olacak.

  • 150 derecede pişirin. Yüksek ısı olunca üstü yanıyor. 150 derecede süper oluyor. Pişerken fırını açmamak önemli tabi çökmesini istemiyorsanız.

  • bilmiyorum kıvamı tutmadı ama tadı mukemeldi bence……………………

  • Adam 8 yumurta yazmamis ki 4 yumurtayi ayirin yazmis ben hangi tarifini yapsam super oluyor

  • Yumurtaları kabartmak için koyuyorlar bu kadar fazla.şu an deniyorum görücez sonucu

  • Daha denemedim ama bakicaz yorumlara bakilirse cok kotu gibi gorunuyor yapmaktan vazgectim ya

  • Sizi hayranlikla izliyorum oktay amca herseyi cok harika yapiyosunuz bende sizin gibi yapmak isterim ama pek mumkun olmuyor

  • Ben denedim hersey yolundaydi kabardi da ama hemen indi ve ici cig kaldi bulamadim nedenini????

  • Keki aynı tarifle bende yaptim kaldirin şu tarifi gece gece ayar oldum o yumurtaların hakkını diğer tarafta ödüyemessiniz faZlasiyla çikar bu 8 yumurta yazan arkadaşin kafası güzelmiş diye düşünüyorum

  • bu pasta pandispanyasi degil ayrica 8 yumurta koyupta kendi bile yemez onu :) biz 2 yumurta koyuyoruz hala kojusu oluyo bide 8 tane oldugunu dusunun en iyisimi 1paket vanilya 1paket kabartma tozu 3 fincan un 1 fincan seker 2 kasik sicakdu 2 kasik siviyag koyun 170 derecede 15 dk pisirin sakin bole 40 dk tutmayin etmi pisiriyoz ince hamurmuuu

  • hayranlıkka izliliyorum tarifleriniz gercekten cok guzel özellikle pasta tarifleriniz başarılar diliyy

  • tugcenur bozyel 20 Ekim 2014 - 14:59

    begenmeyen yapmaz sorun yok yalan dan kotu gorunuyo demeyin gorunusu kotu olabilir ama guzel olmus bnce tadina bakin deneyin bnce

  • Hayranlıkla izliyorum sizi pasta tarifleri harika heleki kışlık turşu ve melemen ve benzeri tariflerden cok yararlandım cok teşekkürler ustam

  • ben dün yaptim pisman oldum ayni mereyem hanimin dedi gibi oldu kokuyordu cöpü boyladi ve misafirlere resil oldum esime galatasaray pastasi yapmistim emeklerimde bosuna gittii. ünlüymüs

  • ben yumurtanın sarısını beyazını ayırmıyorumdirek şekerle karıştırıp 10 dakika mikserle çırpıyorum.Vanilyaya ilaveten limon kabuğuda rendeliyorum.Birde bir adet kabartma tozu katıyorum .Hiç de yumurta kokmuyor çok süper bir pandispanya oluyor .Teşekkürler oktay usta ve yemek gurmesine

  • ip adresinizden bilinçli olarak insanları yanıltıcı yorum yaptıgınız tespit edilmiştir. diğer yorumlarınızla birlikte burada sergilememi istemezseniz lütfen ciddiyetle yorum yapınız.

  • 8 yumurta çok gibi geldi bana ama yaptım yinede çok kötü oldu ya iki paket vanılya attım ama acayip yumurta kokuyodu kekide zaten puf olmadı hiç lastik gibi oldu bence tarifte bi sorun var

  • çok güzel oluyo bnce deneye bilirsiniz :D oktay ustaya bu güzel tariffleri bize sundugu için sonsuz tşk ler :))